Bedankt allemaal

Wij willen de vele mensen die zo spontaan hebben gereageerd op het nieuws van de gedumpte cavia's allemaal heel hartelijk bedanken.
Het was echt hartverwarmend en het gaf ons moed.
We werden overspoeld met mail en telefoontjes van vele lieve mensen die ons een hart onder de riem wilden steken en hun hulp aanboden.

Ook de kinderen die het hadden gezien op het jeugdjournaal reageerde verontwaardigd en boden hun hulp aan op verschillende manieren.
Het mooiste voorbeeld hiervan zijn de kinderen die ons kerstkaarten hebben gestuurd met lieve boodschappen zoals "na regen komt zonneschijn" en bij de kaart heeft een aantal centjes van hun zakgeld bijgevoegd: dit is in totaal 19 euro geworden.
Bedankt kinderen!

Vele mensen hebben geld gestort, onder hen natuurlijk altijd weer onze trouwe fans Co van Driel en Anna Sevens.
En er zijn een groot aantal nieuwe adoptie's.
Mensen zijn spontaan geld inzameling actie's begonnen of kwamen langs met groente, droogvoer en bodembedekking.
Hieronder een aantal voorbeelden van deze spontane actie's

Dierenbescherming Assen heeft een voerinzameling gehouden.

Een groep mensen van het Nederlandse Caviaforum kwam langs met 12 balen aubiose en een donatie van 130 euro.

De Klesse Besse hadden de groenteboer leeg gekocht.

En ook Petra Gardenier kwam met een groente donatie.
Hier te zien samen met onze trouwe hulp Lotte, ook jij weer bedankt!

De EuropeanCavieClub heeft samen met Arie Blok 10 zakken droogvoer gedoneerd.

Het is teveel om allemaal op te noemen en dat doet ons heel erg goed.

Met de cavia's gaat ondertussen (18-1-2008) goed tot heel veel beter.
Zoals we al verwachten zijn er veel baby's dood geboren maar dat kan helaas ook nietanders door de omstandigheden.
De allerergste zijn ondertussen ook aardig genezen van de schurftbesmetting en ze hebben nu allemaal lekkere ronde caviabuikjes zoals het hoort.
Het allermooiste: 68 cavia's hebben ondertussen een nieuw tehuis gevonden en daar zijn wij heel blij mee.

Wij willen nogmaals iedereen heel hartelijk bedanken ook namens de cavia's.

Stichting Cavia, Sylvia Flantua en Giselle van Doorn en alle vrijwilligers.