Bezoek voor Stichting Cavia

RECORD AANTAL BEZOEKERS

Stichting Cavia heeft het afgelopen jaar een record aantal van 6.000 bezoekers gehad. Vooral het zomerseizoen kende veel topdagen van gemiddeld 80 bezoekers per dag! Velen brachten een bezoeken om de cavia’s te bekijken; anderen hebben een cavia bij ons gebracht of uitgezocht. Dankzij de mooie zomer die we gehad hebben, waren de cavia’s veel buiten in het dorp.

Omdat het aantal bezoekers per jaar behoorlijk toeneemt, zijn we bezig met het zoeken naar een nieuwe locatie in Nederland. De nieuwe locatie moet wat centraler in Nederland komen te liggen, zodat ook bezoekers uit het westen, oosten en zuiden van ons land ons makkelijk kunnen bereiken. Definitieve plannen zijn er nog niet, dus voorlopig blijft Stichting Cavia in Westervelde.