TUSSENSTAND ACTIE 'DAK VOOR CAVIA'S'

Stichting Cavia is op zoek naar een andere locatie (in plaats van de boerderij in Westervelde) voor de opvang van caviaatjes die te oud of te ziek zijn om nog bij een nieuw baasje geplaatst te worden. Een nieuwe locatie gaat de Stichting Cavia veel geld kosten. Geld dat de Stichting niet heeft. Daarom startte de Stichting Cavia in oktober 2003 de actie 'Dak voor cavia's'. Daarmee wil de stichting geld inzamelen voor een nieuwe locatie. Nu, een maand na de start van de actie, is al 600 Euro bijeengebracht. Alle gevers: hartelijk dank!

Wilt u ook de cavia's helpen? Stort dan uw gift op bankrekening nummer 50.16.28.460 ten name van Stichting Cavia, Kreilen 4, Bakkeveen. Zet op de overschrijving bij vermeldingen: Dak voor cavia's. Alle giften, groot en klein, zijn meer dan welkom. Met uw hulp kunnen oude en zieke cavia's de rest van hun leventjes bij de Stichting Cavia blijven!