OPEN DAG EN ROMMELMARKT BIJ STICHTING CAVIA

Op 15 mei aanstaande organiseert Stichting Cavia een gezellige open dag en rommelmarkt. De open dag haakt in op de informatiedag over vrijwilligerswerk op 15 mei, want ook bij Stichting Cavia is informatie te krijgen over vrijwilligerswerk voor de Stichting Cavia.

Op de open dag kunt u een kijkje nemen in de caviaopvang, de gezellige rommelmarkt afstruinen en genieten van een drankje en/of hapje. Ook kunt u tijdens de open dag loten van de Sponsorloterij kopen, waarvan de opbrengst ten goede komt aan de actie "Dak voor cavia's". Ook de opbrengst van de hapjes en drankjes komen ten goede aan de actie "Dak voor cavia's".

De open dag en rommelmarkt is van 10.00 uur tot 16.00 uur bij Stichting Cavia aan de Schoolstraat 8 te Westervelde.

Er zijn nog enkele plekjes voor verkopers op de rommelmarkt te huur, de kosten daarvan zijn slechts 5 euro. Voor reserveren of meer informatie kunt u even bellen met: 0516 - 54 15 71 (woensdag en zaterdag te bereiken)