10 Jaar!

Hoera, Stichting Cavia bijna 10 jaar!!!

Dit jaar is het zover, 15 september bestaat Stichting Cavia 10 jaar. We zijn momenteel druk bezig om de vergunningen rond te krijgen om dit feestelijk te gaan vieren. Begin april is er een overleg geweest en is het voorlopige programma al vastgesteld. Zodra alles geregeld is, zal het uitgebreide programma online worden gepresenteerd. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: we gaan een caviarace houden. Nee, nee niet met echte cavia's natuurlijk, dat is zielig! Maar hoe we het dan wel gaan doen, dat blijft nog even een verrassing...

Naast het geplande feest gebeuren er ook andere dingen om het jubileum op te luisteren. Zo heeft onze website sinds begin dit jaar een grondige opfrisbeurt gehad. De cavia's die financieel geadopteerd kunnen worden staan online. De site is ook in het Engels te lezen. Er wordt hard gewerkt aan een uitgebreide medische informatie pagina met foto's en adviezen uit de praktijk. Er zijn plannen om de webwinkel op te frissen en aan te vullen. De linkpagina wordt verder uitgebreid en zo kan ik nog wel even verder gaan. Voor de echte cavialiefhebber die graag leest, kan ik u trouwens aanbevelen eens te kijken naar "het dagboek van een caviabende" en deze infosite van een van onze vrijwilligers.